miércoles, 10 de junio de 2009

Després de la Teoria...arriba la Pràctica?

Aquesta és l’última entrada del Blog. Han passat 4 mesos desde la primera entrada i cada vegada veig més aplicació de la Teoria a la Pràctica...

Vaig començar aquest Blog amb pocs coneixements pedagògics, i el més important, sense saber com estava la realitat pedagògica actual.
Aquesta assignatura m’ha fet reflexionar sobre temes que ni m’havia plantejat. Gràcies als debats i als exercicis fets tant a classe com pel campus virtual, he hagut d’agafar una postura, prendre una decisió i tenir un esperit crític per poder resoldre aquestes tasques.
Crec que això és el més important que em queda d’aquesta assignatura, la capacitat de plantejar-te problemes socials des d’un punt de vista crític i sempre proposant solucions, o al menys, pensar-les.

També un gran eix de Teoría de L’Educació II, ha estat el treball sobre el Pla Bolonya. Penso que ha estat una bona manera de saber que és realment aquest pla i saber-ho de forma totalment objectiva, i així poder oposar-te o no amb raons lògiques i pròpies.

Es cert que han estat uns mesos de reflexions més que de continguts acadèmics, al menys a mi m’han quedat molt més les reflexions, però penso que ha ajudat al nostre desenvolupament crític i actius d’una societat que demana pedagogia a crits!

Ara ha finalitzar l'assignatura... és l'hora de l'aplicació pràctica d'aquestes reflexions?!

No hay comentarios:

Publicar un comentario